söndag, januari 15, 2012

Godmorgon söndag

Sovmorgon till 7.45 =) Härligt. Barnen sover så mycket bättre nu än för ett par månader sedan. Inez har ont i örat men det börjar ju bli mer vanligt än ovanligt på söndagarna. Idag blir det lugna gatan, städa och leka ute är vad som är planerat ungefär. Så ska vi köra ut mormor till Vaxholm. Sen ska vi väl fika upp tårtan från igår och ikväll ska jag skriva klart min engelska som inte va så rolig. Påbörjade i fredags men fick inte godkänt av Johan så måste skriva mer =/ Typ en j-a uppsats om dödsstraff på korrekt engelska. Kan inte ens skriva om det ämnet på svenska… =/

Jobbdag imorgon och jag har p-möte på kvällen. Sedan ska jag försöka komma igång med träningen, och på torsdag har vi bokat in oss på Kvik för att få hjälp med köksritning samt offert.

See you later, frukostfix här nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin