torsdag, januari 12, 2012

Godmorgon torsdag

Veckan sniglar sig fram, Max vaknar klockan 5 även idag. jag själv la mig och sov innan 22 igår så känner mig rätt okej trots den tidiga morgonen. Max röjjer runt och försöker med både det ena och det andra, min sötnos. Så ovetande om den stora världen och undrar såklart varför jag lämnar bort han till någon annan på morgonen. Ja hade jag inte behövt jobba så hade Max självklart varit hemma med mig.

Ikväll kommer J äntligen hem och på lördag tar jag sovmorgon, så det så! Imorgon, fredag, ska jag ju upp tidigt ända och jobba.

Jag har fått första återkopplingen på min engelska-uppgift och den är godkänd, eller “i nivå med kursens mål” som det står. Läraren återkopplade bra och tycker inte jag ska begära för mycket av mig själv och vara för hård, han gav några tips och så. Hittade en utbildning igår på distans, 6-8 träffar dock i KRISTIANSTAD! Men där verkar inte Engelska B behövas då de prioriterar barnskötare och de som varit i yrket minst 3 år. Skickade in en sen anmälan, vilket gick att göra. Betyder väl att de inte har tillräckligt med sökanden än? Blir dock lite stressigt om jag skulle hoppa på något nu. Men distans skulle passa oss perfekt då jag skulle kunna jobba på bra tre dagar i veckan ungefär och vara ledig två dagar för studier. ja vi får se hur det blir.

Klockan är nu 6 och jag tänkte göra klart mig själv så det inte blir så stressigt sedan =) Ha en fin dag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin