onsdag, januari 11, 2012

Godmorgon ??/&&%%¤#(/&%=#”!!%%&????

Eller vad säger man…? Urk, sovit som en kratta. Eller, jag hade väl sovit bra om det inte vore för Max. Han känner väl på sig att pappa är bortrest och ska testa om jag är lika bra på att få honom att somna om som pappa är. Fick han att somna om en gång vid 1-tiden efter mycket om och men. Vid 5 gör han morgon och jag är inte det minsta glad eller pigg. Inez ligger bredvid mig i stora sängen och jag gör ett försök att även ha Max där. Mmm jo försöka går ju. han slår Inez i huvudet med en tub idominsalva, han fixar med nässpray som ligger på gaveln, han tar min mobil och spelar lite spel…

Känner mig svagt illamående pga sömnbristen och är täppt i näsan och har lite halsont. Hua, blir en lång dag idag. Sova tidigt, ska lägga mig samtidigt som Inez ikväll tror jag.

Förberedde dagens middag igår, köttfärssås, så ska bara koka pasta ikväll. Skönt. Men får göra det på en gång när jag kommer hem. Igår va Max jättehungrig och åt middag redan 16.20 och han satt med mig och Inez en timme senare och åt lite mer samt en smörgås.

Testade olika inställningar på kameran igår, fick till dessa bilder. Ångrar att jag gjort mig av med mitt stativ… Tror det fick flytta någon annan stans i och med våran flytt till lägenheten i januari 2008…

DSC_0001DSC_0007

DSC_0010DSC_0012

DSC_0027

2 kommentarer:

  1. Det finns inget värre än att inte få sova.....jag vill inte ha tillbaka den tiden.

    Jag måste också skaffa mig ett stativ och ett nytt objektiv. HElt kommit av mig i fotograferandet.

    KRAM

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin