onsdag, januari 04, 2012

Ja tack jag vill ha lite kläder!

Denna blir så snygg till sommaren om jag blir av med lite fett på mage och runt låren…

Image 1 of Seafolly Cotton Playsuit

Gillar koftor… Denna var lite fulsnygg och perfekt till våren eller kyliga sommarkvällar.

Image 1 of ASOS Grunge Jumper in Spacedye

Det här linnet är så sött, till svarta leggings eller lacktights.

Image 1 of ASOS Cami With Ruffle And Button Front

Väskor som gärna får flytta hem till mig:

Image 1 of ASOS Leather Leopard Metal Buckle SatchelASOS Tortoise Shell Frame ClutchFiorelli Cannes Flap Satchel

Oasis Pony Leopard BagASOS Fetish ClutchJuicy Couture Shearling Bucket Bag

Allt detta från ASOS.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin