tisdag, januari 17, 2012

Jag är trött- men nu kör vi!

Bloggen är inte riktigt vad den en gång var, sorry. Ni får helt enkelt hitta andra bloggar som uppdaterar bättre om ni känner så =) Jag finns här och jag skriver när tillfälle ges och när jag orkar. Barnen är krävande just nu och det är rätt så psykiskt påfrestande att inte veta om jag klarar Engelskan eller om jag har tur att komma in som en reserv trots allt. Står som nummer 11 på en utbildning i Nacka så finns ju hopp. En annan nere i Skåne (distans) är jag med i men måste skicka in betyg som styrker min arbetslivserfarenhet. Hade missat det så min sista minuten-ansökan ligger vilande. Kämpar på med engelskan och har prov bokat den 2 februari…

Jag är sjukt trött men har ändå bokat ett Zumba-pass klockan 18. Nu kör vi! Kanske blir lite piggare om jag sätter igång igen. Tänkte träna Zumba sedan hem och plugga lite engelska innan jag lägger mig supertidigt. Imorgon ska jag ta en power walk på löpbandet.

2 kommentarer:

  1. Vad är det du ska läsa?? Hoppas du kommer in :)
    Vilken engelska är det du läser nu??

    Lycka till!!!

    SvaraRadera
  2. pluggar Eng B för att komma in på förskolelärar utb, helst distans. men nu har jag hittat en del utbildningar som ej kräver eng B så lite olika där... har lämnat in ansökningar till två ställen som jag väntar svar från nu...

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin