tisdag, januari 03, 2012

Summering 2011… ????

Januari:

Vi förföljs av Max strulande nattsömn och förstoppade mage, det blir promenader skridskoåkning och strumpkaos. Inez är en mycket bestämd 3½ åring och det är en hel del utbrott över allt och inget. Tålamodet ärmisstiina_textheart_freebie_love det si och så med från allas håll. Vi bokar en stuga till sommarens sverigesemester. Vi får magsjuka en efter en och J är borta på konferens över min 30:e födelsedag.

strumporDSC_0027

Februari:

Äh jag orkar faktiskt inte skriva detta dravel, ni som är intresserade av vad som hänt under året kan ju bläddra i arkivet. Jag spar min energi till att äta chokladbollar. Tjing på er och tack för att ni finns mina trogna läsare =)

Har du missat att Lindisen har en grupp på fb? Jag väljer vilka som ska vara med, sköter du dig inte åker du ur gruppen med huvet före. Har en bloglovin ni kan följa såklart, gör ni detta är ni mig trogen ♥

Känner att detta bloggår börjat rätt så argt och ärligt… Häng på hela året vettja!

1 kommentar:

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin