söndag, januari 15, 2012

Utelek, fika, besök, tvätt…

Det blev fullt ös hela dagen, syns i bloggen va? Inne i en period då jag tycker det är rätt trist med bloggandet. Kommer och går. Vi startade dagen med utelek i nästan en timme. Det blev lite kallt mot slutet, men barnen var glada och lekte på bra. Max blev tillslut rätt hungrig och trött, så in, steka pytt i panna, lägg Max. Sedan på med kaffe och fram med tårtrester. Tvätten hann Johan vika klart så nu ska allt bara in i garderober och det är dags att samla på nästa tvättberg =) Johan körde sedan ut mormor till Vaxholm och efter det kom tvä vänenr med deras dotter på fika och bus. När de åkt blev det middag sedan bad för barnens del, och nu sover Max och snart är det även dags för Inez.

Johan ska hjälpa mig med den där hemska engelskan ikväll, ska ge det högst en timme när Inez somnat sedan blir det tv för resten av slanten innan jag ska krypa till kojs. Imorgon är det ny arbetsvecka igen och veckan ser ut som följer:

Måndag: jobb + p-möte på kvällen

Tisdag: träna…?

Onsdag: jobb sedan ?

Torsdag: jobb sedan möte på Kvik angående köksbygge

Fredag: jobb sedan ?

Lördag: Hoppas på att träffa Erika m barn lör el sön fm.

Söndag: Se lördag

Som ni ser. än så länge en luuugn vecka. Ska göra lite engelskaarbeten oxå.

1 kommentar:

  1. Du fixar engelskan.
    Veckan som kommer ser ju mysig ut!!

    KRAM

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin