torsdag, april 26, 2012

Dagen som varit

Det har varit en bra dag i Nacka, jag va lite trött och mosig men det gick i ett. Imorgon stannar jag till 15 samt ons + tor nästa vecka stannar jag nog till 16 för att få ihop lite av det jag missat. Ska göra en hel del hemma, påbörja min PYT (praktisk yrkes teori) samt renskriva målanteckningar.

Max har fått prickar idag, men vi tror det är pga 3-dagarsfeber och om jag inte minns fel så har Inez haft det och först haft hög feber ett par dagar (dock aldrig så hög som Max) sedan kom prickar över hela kroppen… Jaja, han är betydligt bättre men har en tid på vårdcentralen imorgon, lutar dock mot att J kan avboka den. Skönt att vi är friska till helgen =)

Jag startar snart upp en tävling i samarbete med Marinex, så håll utkik här ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin