måndag, april 30, 2012

Godmorgon måndag

Idag har förskolan jag gör min praktik på stängt, inte mig emot då en långhelg var behövligt. Men måste Max göra morgon redan klockan 4.30?! Blir galen på ungen, dessutom somnade han lite senare igår så tycker gott han kunde sovit till 6.30 i alla fall! Jaja, mormor stannade kvar igår, Johan gick upp först med Max sedan tog jag och mormor över vid 6-tiden. Inez sover fortfarande, det är bra då hon är väldigt förväntansfull inför majbrasan. Vi har inte bestämt oss än vilken brasa det blir, men lutar väl mot den som ligger här nära oss så kan Max sova i vagnen på en promenad dit.

Det lovas sol idag, hoppas hoppas hoppas et stämmer! Det va så skönt igår, altandörren öppen hela dagen, barn på studsmattan och en picknick-filt utlagd på gräsmattan. LOVELY!

imagesCAMZRMLD

bildkälla google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin