torsdag, april 26, 2012

Godmorgon torsdag

Max har vaknat ca en gång i timmen inatt, tror det kan va öronen som spökar... Men lämnar ansvaret till pappan i huset då jag är pigg, frisk och känner mig utvilad. Är på väg till Nacka för att vara på förskolan jag praktiserar på. Inez är hemma idag då hon igår va lite knasig i sin mage, men Imorn ska hon gå om allt är under kontroll idag. Hon är jättesur för att hon inte får va där idag. Till helgen lovas sol och jag hoppas det stämmer. Vi har gårdsstädning och jag vill plantera lite :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin