onsdag, april 25, 2012

Kanske ska börja tro på mig själv?

Som jag förstår det är jag Godkänd i senaste kursen, utbildningsteori och allmändidaktik. Har inte fått mailet med resultatet än, men det är inlagt på portalen. Om jag inte blivit godkänd hade det ju aldrig stått totalt 15 poäng, utan fortfarande 7,5 p… Detta va en kurs som va riktigt svår och inte alls sådär superspännande, många svåra ord och mycket att ta in och jag hade verkligen räknat med en omtenta, så detta känns såklart väldigt roligt!

Om detta stämmer är jag riktigt glad!!!!!! Och ja, det STÅR JU G!!!!!! Eller hur?!

 

image

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin