söndag, april 29, 2012

Lilla Olle Bolle

Somnade pinsamt tidigt igår för att vara lördag och långhelg, vid 22 sov jag och då drog J igång en film… Men vad gör man, orkar inte vara trött på dagarna och ja Max vaknade pigg som en lärka 5.15 idag så är glad över att jag la mig tidigt då det va min tir att gå upp med han. Han har redan visat sitt humör här på morgonen då han inte fick stå på köksbordet och riva ner papper från rullen och han får inte kasta datorn i golvet…. Vi sjunger lilla Olle bolle så är han nöjd….

Högt upp på berget, där bodde tre troll.
Det var pappa troll, och mamma troll
och lilla Olle bolle.
BÖÖ säger pappa troll,
BÖÖ säger mamma troll,
men den lilla Olle bolle
säger bara Buuuuu!

Idag känns vädret lite trist och grått, vi får se om solen vill komma fram. Planerna för idag är att köpa virke till ett staket och om vi hinner kanske vi kaklar. Önskar er alla en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin