torsdag, april 26, 2012

Tävla om en somrig klocka! AVSLUTAD!

Jag har äran att hålla en tävling i samarbete med Marinex- Smycken och accessoarer. Du kan vinna en somrig klocka från Dag och Natt och det är superenkelt att vara med!
Om Marinex:
Vi är ett företag som vill se till helheten. Vi lever i en stressad värld och behöver komma till ro och må gott.
Det vi säljer här i vår e-shop vänder sig till våra sinnen på ett eller annat sätt.
Doftljusen för lukten
Tvålarna för lukten och känseln
Cd-skivorna är underbara och står för hörseln
För smaken, ge oss gärna tips!
Till sist smycken som får stå för syn - känseln och om du så vill det sjätte sinnet. Det vackra lite flärdfulla i vardagen
Om klockorna:
Man slår armbandet emot handleden som då formar sig efter denna och passar därför de flesta handleder. Påminner om de reflexband som finns. Urverket går att ta loss ifrån armbandet, så att man kan byta batteri och ställa om tiden.
Armbanden (ca 28 cm långa) är av silicon gel material och det japanska urverket (ca 3 cm) är av aluminium. Båda materialen är milövänliga. Batteriet är hållbart i 1,5-2 år och kan sedan bytas. Klockan är 3ATM vattentät och kan badas med.
TÄVLINGSREGLER:
För att vara med och tävla ska du gilla Marinex på facebook samt gå in på Marinex hemsida och se vilken färg på klocka du önskar om du vinner. Berätta varför du vill vinna (som en kommentar till detta inlägg) och glöm inte sprida tävlingen på facebook/blogg. Lycka till! (Gilla gärna Lindisen på facebook då vinnaren avslöjas där först)
Tävlingen avslutas fredag 4/5-12 kl 18.00 och

hela maj ut får du 20% rabatt på din beställning hos Marinex, ange koden “marinex” i varukorgen.
Namnlöst-1

28 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja ge min son Melvin en ny klocka för att han kom igår och sa att hans gamla klocka stank.... och tro mig, det gjorde den. URK!

    Melvin passar jättebra i LIMEGRÖNT så den färgen önskar vi.

    Gillar dig
    Gillar Marinex
    Delar på FB

    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Jag har gillat både dig och Marinex på FB. - Amanda Ydnäs
    Jag har delat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2012/april/tavling-vinn-en-somrig-klocka-fran-marinex.html

    Och jag skulle vilja vinna en Klocka med bling från Dag och Natt vit. Jag äger ingen klocka men har miljoner tider, möten och måsten att passa så det vore verkligen toppen att vinna en!

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  3. Veronica Kristensson27 april, 2012 19:42

    Jag tycker att jag ska vinna för att jag vill muntra upp mig själv med något fint och praktiskt. Har visserligen inte använt klocka på flera år men eftersom klockor numera är mer som smycke är jag sugen på att börja igen. Eftersom min favorit färg är lila önskar jag mig en lila, fast vit hade också gillats starkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Veronica Kristensson28 april, 2012 11:37

      Ps. Marinex är en av mina favoritbutiker. Så jag har "gillat" den sidan länge på fb. Och delat tävlingen på fb (har ingen blogg).

      Radera
  4. Har gillat. (Anja Håkanson)
    Vill vinna en svart! :)
    Vill vinna eftersom jag just nu inte har någon fungerande klocka alls, och som ensamstående och studerande mamma har man ju inte så mycket pengar över! :( Håller tummarna!
    Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2012/04/klocka.html.

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är med! har gillat Marinex & Lindisen på facebook med namnet Monia Sundgren.

    Har även bloggat om tävlingen här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/april/tavling-somrig-klocka-4-maj.html

    Om jag vinner vill jag ha en vit. Jag får nämligen inte sola magen i år p.g.a bristningar efter graviditeten, så jag kommer ha linne på mig större delen av dagarna.. Det kommer resultera i att jag blir riktigt brun om armarna, och då skulle den vita klockan göra sig väldigt fin mot min solbruna handled :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Emelie Nenonen28 april, 2012 11:49

    Jag är med och har gillat på Facebook.
    Jag skulle vilja vinna en rosa klocka, för det är alltid fint med lite färg på armen till sommaren! :)

    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Gillat o delat på Marinex. Vill "sticka ut" i sommar med färgstarka accessoarer och önskar mig en orange klocka om jag vinner!

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar och jag tyckte bäst om den vita fina klockan :)
    gillar med namn Emelie Berntsson.

    Kramar Emelie

    SvaraRadera
  9. Nathalie Eriksson28 april, 2012 16:56

    Gillar Marinex & dig på fb (Nathalie Eriksson) Jag skulle vilja ha en gul klocka om jag vann Jag skulle vilja vinna då jag behover en ny klocka råkade duscha med min forra Delar på fb (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmailcom

    SvaraRadera
  10. Gillat på fb och delat på fb.
    Jag vill vinna den ljusrosa bling bling klockan. Så fin!!!

    I en period när väldigt mycket känns negativt med strul med tillvaro och jobb vore det skoj att få liva upp vardagen lite med denna härliga klocka!

    SvaraRadera
  11. Jag är med och tävlar!

    Jag gillar din sida på FB!! Såklart! Och gillar även Marinex :-)
    Jag skulle valt en rosa.. eller vit! Eller gul! SÅ svårt för alla färger är ju läckra! Skulle nog ge klockan till min 11åring som älskar färger.. eller till mig själv. Vet inte om jag ska vara egoistisk eller en snäll mamma. ;-)
    Jag har ju 4 jobb att hålla koll på så en klocka skulle ju passa bra och pigga upp i min stressade vardag.

    Delar på FB och på min blogg! Hoppas hoppas hoppas!!!

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar för jag skulle behöva en ny vardagsklocka för den andra har jag på jobbet. Jag gillar lindisen på face book och delar tävlingen där. Jag gillar Marinex på Fb och min favorit är vit, jag tycker det är en riktig stilren och snygg färg på sommaren.

    anette meg carlsson

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  13. jag tror att det är här jag skulle skriva in ett inlägg också för det är din blogg, fick ett mail av dig att jag skulle även skriva i din blogg.

    anette meg carlsson

    SvaraRadera
  14. Gillar báda sidor pá FB med namn Sofie Lindholm
    Delat pá FBloggen
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138

    Med en snygg turkos klocka,
    skulle jag i sommar rocka,
    har för tillfället inget ur,
    sá nu hoppas jag pá lite tur

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Kiki Clarpida Andersson02 maj, 2012 15:40

    Hej,

    Jag vill gärna vinna en röd klocka, bara för att jag blir så pigg och glad av rött! :)

    Gillar Lindisen och Marinex på facebook! Delar såklart också...

    Ha det!

    SvaraRadera
  16. Klocka med bling från dag och natt (lila) skulle jag vilja vinna. Äger ingen klocka och skulle verkligen behöva en. HOppas på tur.

    Tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/may/klocka-45.html

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha en orange (utan bling). Skulle ge den till min kille som är extremt kass på att passa tider! : )

    Mvh Karin (karin.sjomar@gmail.com)

    SvaraRadera
  18. Jag (Jenny-Anne Johansson) gillar o delar på fb. Motivering; En praktisk och tålig klocka som denna är vad jag behöver. Den gula är jättesnygg nu i sommar!

    SvaraRadera
  19. Jag är med :)

    Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Jag har delat tävlingen på facebook det har jag gjort offentligt under namnet Helena Lindgren

    Jag vill vinna den cerisa klockan min favoritklocka vart stulen förut och jag har sagt jätte länge att jag ska köpa en ny klocka men har liksom inte blivit av sen la jag på mig en massa skulder vilket inte gjorde det lättare heller skulle bli super stolt över denna vinst för den var en vinst som skulle kpmma till användning.

    Gillar även din facebooksida under namnet Helena Lindgren

    Hoppas på turen min :)


    Kram

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Vilken härlig tävling!
    Jag gillar och delar på fb.
    Jag skulle gärna vinna den lila klockan! Tror att den blir jättesnygg mot min snart lite solbrända arm och då kan min vanliga svarta få lite semester!
    Gillar starka färger och den här var ju underbar! Den hoppas jag på!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  21. Gillat o delat på FB - Hengi Hengy

    jag vill ha en rosa. Behöver en klocka nu då jag studerar och jobbar samtidigt och har massa tider att hålla..

    SvaraRadera
  22. Jag är med och tävlar! :)

    Jag skulle vilja vinna en vit klocka :)
    Jag skulle vilja vinna för min klocka som jag har är för liten och jag tycker klockor är så himla snyggt och skulle behöva en ny. De här klockorna är så snygg!

    * Har gillat Marinex och DIG på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)
    * Har delat på fb : http://www.facebook.com/profile.php?id=717118467#!/profile.php?id=717118467

    Kram! :)

    SvaraRadera
  23. Jag gillar Marinex på FB och har delat tävlingen på min FB.
    Jag vill väldigt gärna vinna en vit klocka från Dag och Natt.
    Varför? Jag har två klockor men båda har stannat trots att jag har nya batterier i dem. Och vad är läckrare mot en somrig solbränna än vitt?

    SvaraRadera
  24. Gillar & delar på FB (Kristiina Söderström)

    Vid vinst skulle jag välja en vit, http://www.marinex.nu/product_details.php?category_id=98&item_id=1291.

    Som en juvel,
    som inte visar tiden fel!
    Den skulle sitta fint på armen,
    för tågtider, träning, tidskort...eller charmen!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  25. Jag är självklart med även jag
    och hoppas att en gul klocka ska förgylla dotterns dag!
    Ja, du ser, det här med tid är så intressant så,
    hon pekar, frågar och håller på?
    Vore det då inte toppen så säg?
    att överaska henne med en present från marinex och mig?

    Hoppas på tur och gillar och delar såklart på fb under anna m rautila!
    Kram så länge!

    Anna
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Josefine Holmberg04 maj, 2012 12:48

    Jag är absolut med! Om jag vinner önskar jag den gula klockan (:

    Jag vill vinna för jag älskar färg. Jag älskar att klä mig i glada färger för man blir själv så mycket gladare, och omgivningen. Och den här kan man ju kunna ha i både regn och skur, eller varför inte när det ska badas massor nu till sommarn!

    Jag gillar Marinex på fb, och har delat tävlingsinlägget där. (Josefine Holmberg)

    jossan.holmberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej!

    Jag gillar och delar på FB!

    Skulle vilja vinna en vit klocka. De är supersnygga! Min nuvarande klocka var en gång i tiden sliverfärgad, men är i dagsläget mer grön-brun - det silvriga har skavts av. Skulle vara härligt med en ny trotjänare till sommaren!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin