fredag, maj 25, 2012

Äntligen fredag!

Ja något visst med fredagarna, även om jag tyvärr inte jobbat något alls på väldigt länge. Syns verkligen i kassan nu när sista csn för sommaren kom på ca 7000:-…. Suck alltså, va helt säker på att jag skulle få ett helt csn den här månaden och ett halvt nästa men men, i september får jag dubbelt istället…

Ska en sväng till Ikea idag med en vän, lämna tillbaka lite saker som vi fick för mycket av när vi beställde köket och så ska jag köpa ett koskinn som vi ska ha i vardagsrummet. En underbar sol idag med och till middag blir det taco. Ikväll ska jag packa bilen inför morgondagens loppis, tjooohooo, ska bli kul och är ju fint väder.

Ha en bra dag på er alla i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin