måndag, maj 28, 2012

Brännskadan- Inte för den känslige

Såhär såg brännskadan ut i söndags, inte en vacker syn. Jag har hört av många nu att jag bör kontakta mitt försäkringsbolag om det här. Jag kan ju inget om liknande saker men jag kommer ha ett mindre fint ärr för resten av livet :-( nu tror jag dock inte jag har fet tillåtet i försäkringen som ger ersättning vid den här typen av självförvållad skada, men värt att kolla upp kanske. Lär dock inte få en laseroperation gratis då det här säkert hamnar under skönhet, det stör mig ju inte mer än när jag bär kjol, shorts eller bikini och det händer ju bara under sommarhalvåret. Nu har 9 dagar gått sedan det här inträffade och lagom till att det öppna såret läkt ska jag operera hallux valgus :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin