torsdag, maj 17, 2012

Busiga Barn- fantastiska priser

Gillar du, precis som jag, att shoppa till fantastiska priser?

Jag älskar nya märken och lite annorlunda kläder som inte alla andra har. Till barnen är det såklart roligast att shoppa. Todster erbjuder riktigt bra priser på utvalda produkter, bli medlem idag och ange gärna min mailadress i fältet för personlig kod (hedenberg_81@hotmail.com)

Nu kan du köpa kläder från Busiga Barn till pangpriser! Vad sägs om 49;- för tröjorna (ord pris 150:-) och 59:- för shortsen (ord pris 200:-)

Glädje och bus kräver sina kläder. Kläder som tål dagis, klätterställningen och kalas. Som man kan klättra, krypa och smutsa ner sig i! Kläder som ser lika snygga ut på ruschkanan som på kalaset. Busiga barn gör coola och snygga plagg som är 100% lekvänliga. Starka färger, enkla mönster och modeller som både barn och föräldrar tycker om! För barn mellan 3 månader och 8 år.

Kampanjen avslutas kl. 23:59 den 23 maj

busiga barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin