onsdag, maj 16, 2012

Det blev Ikea- och så har jag hämtat ut paket

Åkte med en vän och hennes syster till Ikea, blev några roliga timmar. Handlade såklart lite småsaker på Ikea och när vi va på Chili hittade jag massor jag ville ha! Väl hemma igen hämtade jag två paket, ett innehöll gardinerna från Jotex och det andra innehöll de fantastiska stövlarna jag vann från Drömhuset!

Wow vad fina de är, och sköna och perfekta i storlek med en strumpa i. Är så glad över mina fina stövlar då jag nu inte behöver klampa runt i mina fula från Ica Maxi när regnet öser och hunden ska ut. Ni ska få se dem på bild senare det lovar jag! Tipsar er om Drömhuset på facebook där de ofta har fina tävlingar!

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin