tisdag, maj 01, 2012

Dude Design

Nu kan du köpa riktigt fina barntavlor från Dude Design till kanonpris! Genom Todster får du nu en liten canvas för bara 79:- (ord pris 250:-) Ange gärna min mailadress vid personlig kod om du registrerar dig på sidan hedenberg_81@hotmail.com

Dude design tillverkar inredningsaccessoarer för barn- och ungdomsrum. Produkterna är lätta att mixa och matcha för att enkelt skapa ett charmigt och glatt barnrum. Passa på att fynda oemotståndliga lampor och tavlor för en snabb förvandling av hela barnrummet!

Kampanjen pågår tom 6/5-12 kl 23.59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin