torsdag, maj 03, 2012

En bra kväll, gardiner och kakel

Vilken bra kväll vi haft. Max är en vild kille med nya bus mest hela tiden, men nu ikväll va han faktiskt helt okej =)

Vi har sjungit, dansat och byggt med duplo, Johan har hunnit få upp de sista kakelplattorna och en gardinstång. Nu har vi till och med gardiner i vardagsrummet, dock är de på tok för långa men kanske bättre än inget alls. I framtiden tänkte jag ha samma tyg på gardin i köket och i vardagsrummet, mamma får sy lite =) Måste bara hitta tyg som passar utan för mycket mönster, men det måste gå i svart och vitt. Johan verkar vägra marimekko-tyget då han “är trött på mönstret” hur man nu kan tröttna på det…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin