tisdag, maj 01, 2012

Fackeltåg till majbrasan

Det var verkligen underbart väder igår så valborg firades vid den stora majbrasan här hemma. Vi deltog i det stora fackeltåget och det var riktigt spännande. Småbarn som höll i brinnande facklor…. aj akta håret. Många verkar inte ha så stor koll på sina ungar så de springer hej vilt med facklorna, Inez satt i vagnen och höll i sin fackla stadigt- men när det va dags att lägga den i brasan fick mormor ta över. Max sov hela tiden lilla killen, vaknade en sväng hemma men somnade om och sov till klockan 6. Han låg sedan i vagnen och såg fil till 7 och då gick jag upp så lite sovmorgon idag. Inez somnade i bilen hem igår vid 21-tiden så hon sover ännu.

IMG_3658IMG_3659

IMG_3660IMG_3661

IMG_3657IMG_3652

IMG_3656IMG_3655

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin