lördag, maj 12, 2012

Fikabesök

Det blev ju något av den här dagen tillslut =) Max somnade i vagnen och sover nu gott ute i regnet, Johan tog med Inez till badhuset och jag har plockat lite då Linda med barnen Elliott och Vilda kommer och leker med oss efter lunch. Inez blev jätteglad och planerar att fixa med ballonger och ha sig. Själv avskyr jag ballonger så ska försöka styra bort den tanken lite…..

Johan ska köpa med mat från Sibylla på vägen hem från badhuset så slipper vi fixa med sånt, ska slänga ihop en sockerkaka så våra gäster får lite lördagsfika i sina magar =)

bildkälla google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin