fredag, maj 18, 2012

Frank & Poppy

Ännu en härlig kampanj hos Todster, bli medlem för att få tillgång till det fördelaktiga priset! Ange gärna min mail i fältet för personlig kod (hedenberg_81@hotmail.com)

Tidlös design behöver inte vara tråkig! Frank&Poppy är ett livsstilsvarumärke som erbjuder ett heltäckande koncept för barn i alla åldrar. Från inredning till bäddtextil, kuddar, lampor och förvaring till kompletta klädkollektioner för både stora och små barn. Kännetecknande är en snyggt avvägd blandning mellan en sval stilren design och en skön lekfull attityd. I kollektionen finns både roliga motiv som lamm och stjärnor, pudlar och traktorer men även mer grafisk enkla mönster som ränder på tvären - allt i noggrant utvalda färger.

kampanjen pågår tom kl. 23:59 den 20 maj

Lampskärm i butik 349:- och som medlem 199:-

Kudde i butik 299:- som medlem 199:-

Bodysuit i butik 289:- som medlem 199:-

frankpoppy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin