måndag, maj 14, 2012

Gardintyger beställda

Dessa två har jag beställt hem, det är på metervara då det är jättesvårt att hitta färdiga gardiner till fönstret i köket. Jag valde en med lite färg då det kan vara roligt och fint mot allt det svarta och vita, tog även en meter av det tyget som ser ut så som på första bilden. Om jag gillar det blir det en kökstavla då väggarna behöver lite. Det andra tyget i vitt med text gillar jag för det är så enkelt och lätt att matcha med en eventuell fondvägg. Vi har inte bestämt klart än om det blir fondvägg eller inte… Så nu mamma har du snart lite att sy =) Beställde från Jotex och med rabattkod blev detta bara ca 270:-

Zooma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin