tisdag, maj 15, 2012

Glömsk

Suck jag hade räknat med att komma hem med en ny tröja idag, den jag köpte förra veckan på VILA skulle tillbaka idag. I morgonkaoset som utbryter glömmer jag såklart tröjan! Suck! Ska inte tillbaka förrän nästa vecka hoppas det inte är försent att byta då... Kanske får ta en tur i helgen om jag har tid... Ska försöka låna en bil med dragkrok så vi kan köpa lite virke då J ska fortsätta med staketet i helgen, men ingen av oss kör gärna med släp... nån gång ska kanske bli den första.. ;-) sugen på att hjälps till? Är på väg till skolan nu för föreläsning sedan sitter vi nog kvar i gruppen och avslutat rapporten, vi har bara analys/resultatdelen kvar. Kollade på arbetsförmedlingen igår och hittade ungefär sju jobb jag vill söka! Så jobb finns det, hoppas det ser lika bra ut om tre år när jag är utbildad och klar :-) känns så roligt att ha tagit detta beslut om en akademisk utbildning! Är nog den första i släkten som går på högskola *klapp på axel*. Vet ni, att i högstadiet gick jag ut med sämsta möjliga betyg och va typ sämst i klassen, gymnasiet klarade jag med med och näppe. Folkhögskolan gick bra likaså barnskötare på komvux, nu sitter jag här på högskolan och tycker det är så himla roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin