fredag, maj 18, 2012

Godmorgon fredag

Är det fredag…? Jo det är det väl… Inez lägger pussel och Max leker med en penna som han doppar i sin oboy, de äter alltså frukost utan gnäll just nu. Johan har åkt iväg och jobbat och jag ska styra upp här hemma med lite matsäck, för idag bär det av mot stan- närmare bestämt Humlegården. Finns en stor lekpark där som vi ska hänga i och leka och äta picknickmaten. Kanske blir en sväng på stan innan vi åker hemåt till Messi igen som inte får haka på. Vädret visar en stor sol klockan 12 så hoppas det stämmer, just nu är det ju mulet, grått och regn i luften… Men Inez är förväntansfull och ser fram emot utflykten och att åka tåg.

Är så sugen på att åka till Ullared, har en vän som är där nu och hon har hittat massor av fint! Kollar upp lite om övernattning där borta så kanske vi tar en sväng dit när vi åker hem från min vän i Göteborg. Men då kan vi inte ha Messi med, så kanske bror kan ha han ett tag i sommar…

Snart semester för Johan och operation för min del, lilla tå, aj aj aj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin