lördag, maj 19, 2012

Godmorgon lördag

Vilken härlig sol vi har! Om det vore varmare i skuggan hade jag satt mig på altanen med min kaffe…

Max somnade med lite feber igår men idag verkar han helt okej, febertermometern har fått fötter och är helt borta… Barnen leker och har faktiskt gjort det helt okej tillsammans ett bra tag nu! Idag ska städas här hemma för i efter middag kommer lite vänner hit och det blir middag och sedan ska killarna se på fotboll. Just fotbollen tycker ju jag sådär om, men middag och trevligt sällskap är inte fel. Inez får vara ute och leka hela dagen och Max får stå på baksidan och leka med vatten.

Mina auktioner på Tradera går ut den 21/5 så kika gärna, bra priser är det!

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin