onsdag, maj 16, 2012

Godmorgon onsdag

Jag hade något strul med höger öga igår, men idag känns det bättre. Kommer dock vila ögonen från linserna idag. Hon på apoteket sa att linserna kan kännas suddiga pga pollen och att jag kan känna som skräp i ögat pga pollen även det, det kan bli som små knottror under ögonlocket…. Va kanske något sånt då, duschade ögonen med koksalt två gånger igår.

Idag blir det tvätta, hänga tvätt, vika rena kläder, ta en promenad med Messi, bära ut kartonger till förrådet. Jag skulle ta tag i slipandet på väggen i vardagsrummet hade jag tänkt men har inte rätt sandpapper hemma så får försöka fixa det så vi kan börja med det snart.

Jag hämtar barnen vid 14.30 idag, är ju röd dag imorgon så lite tidigare få de komma hem idag, Johan skulle jobba på så han kan sluta lite tidigare på fredag istället. Middag blir köttfärssås och ja annars är det en lugn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin