torsdag, maj 31, 2012

Godmorgon sista maj

Det var verkligen en dålig bloggdag igår, noll lust och nä alla bloggar är så himla tråkiga så att även min är det spelar ingen roll. Vill hitta till den där perfekta bloggen, bortsett från min egen då. Matlagning, pyssel, recept, vardag, foton…. Ja ni vet =)

Idag hade jag tänkt besöka sjukhuset för att hämta ut min snygga läksko jag ska använda efter operationen, de öppnar kl 9 så ska göra mig klar här hemma, plocka leksaker, gå ut med Messi, hänga tvätt och sedan åka.

Ska se om jag hinner uppdatera med något intressant senare, ska slutföra min tentaskrivning också och slipa en vägg och måla…. =)

1 kommentar:

  1. hihi.. det verkar som om det är lite "stiltje" på många bloggar just nu... !?
    men jag hoppas du snart hittar något som inspirerar och får en SKÖN dag !!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin