söndag, maj 06, 2012

Godmorgon söndag

Idag visar sig solen och det va riktigt skönt ute kände jag när jag va ute med Messi, men i skuggan är det iskallt bara 5 grader “varmt”. Det blir till att fortsätta med fixet här hemma idag med och barnen får hoppa studsmatta. Målaren kommer idag och gör det sista och sedan kan vi säga att vi har ett färdigt kök.

Vi ska investera i en ny kyl och frys, blir en sån där Side By Side-variant och sedan ska tapeter, taklampa och golv på plats =)

Nähäpp kaffe då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin