söndag, maj 20, 2012

Godmorgon söndag

Hej hopp, ja anledningen till att jag nästan aldrig dricker vin och anledningen till att jag går och lägger mig klockan 22 på kvällarna, ja den anledningen heter MAX! Idag tyckte han klockan 4 va en bra tid att slå upp sina blåa och göra morgon. Det blev rätt sent igår då det visst va förlängning i matchen, men jaja det va trevligt prat kvällen lång och lite spel på Iphones så inte ska jag klaga, förrän nu då. Jag slår vad om att om Johan hade gått in till Max klockan 4 i morse då hade han somnat om! en nu hade jag lovat att göra det så att jag kunde ligga kvar och dra mig sedan på morgonkvisten och han skulle ta Max då, men jag ångrar mig. Jag går gladeligen upp klockan 6.30 varje morgon bara Max somnar om mellan 4.5.30!

Max har lyckats kasta ett Lasse Åberg-ölglas i golvet så det gick i en miljoner små bitar, han har även tagit gatukriterna och hällt ut i gästrummet. Nu sitter han i vagnen och skäms över sina hyss. Igår va han så glad mot alla och inte alls blyg som han brukar och Inez kalasade ända till 20.30.

Idag vet jag inte än vad som händer, kanske blir en sväng till centrum och köpa pyjamasar till Max, men jag vil åka till Ikea också, men där är vi kanske helst utan barnen… Vi får se vad som händer, vill ha gardinerna sydda till köket också men då måste vi måtta och sedan åka till mamma.

Ta en titt på mina auktioner, än så länge pangpriser på Polarn och Pyret Windstopper, Me Too byxa och Villervalla tröja!

1 kommentar:

  1. Jag har symaskin om du vill låna :-)

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin