torsdag, maj 17, 2012

Godmorgon torsdag

Idag är det ju typ en söndag, en riktig tråkdag som börjar redan klockan 6 för Max del. Inez vill gå till 4H, men det står inget på sidan om det är öppet idag. Det blir väl en promenad dit för att titta efter- djuren tar ju inte ledigt i alla fall.

Känner mig så himla trött! Måste bero på det trista väder  vi har, alltså VAR är våren????? Det här är INTE vår för mig och snart ska det va sommar också, jo men hej!

Vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på annars, kanske en tur till något centrum om det inte är stängt överallt… Det blir ingen vattenlek ute, för kallt. Hua vad jag känner mig bitter! SKITVÄDER!

bildkälla google

2 kommentarer:

  1. Då är vi två. Känner mej också sur och bitter över vädret. Sommar nu!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. skönt att inte va ensam om att känna såhär... =/

      Radera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin