måndag, maj 07, 2012

Hej hopp måndagskväll

Dagen har rullat på och nu sover barnen och lugnet har lagt sig. Jag ska ta mig lite glass och sedan sjunka ner i soffan. Kommer bli en del pluggande för min del då vi har en rapport som ska göras och va inne om två veckor och direkt efter det får vi uppgifter till hemtentan. Kursen verkar jättebra men tyvärr har bästa läraren och en stor inspirationskälla slutat =/ Lärarna gör väldigt mycket och M som slutade va en klippa som var riktigt intressant att lyssna till och så kunnig och inspirerande. Men jaja, hon kommer väl ersättas men just nu är det rörigt…

Vi ska måla köket, ja det tar aldrig slut här hemma =) Efter att vi satt igen dörröppningen måste vi ju måla där då det är spackel nu, men omöjligt att hitta just den vita det är gjort i så blir till att köpa hem vit väggfärg och måla. Jag har lovat att måla nån kväll och Johan får snickra på staketet.

Nä nu ska jag beställa hem en lampa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin