söndag, maj 13, 2012

Kalasat, fixat och donat

Vi har varit på kalas hos farfar, det blev grillat ute på gården och tårta till efterrätt. På vägen hem stannade vi hos E o M och hämtade lampan vi köpt, på bilden hänger den lite snett men tror vi fått till det nu så den hänger rak. Är dock osäker på hur långt upp eller ner den ska hänga… Tror den ska upp lite till…?

Mamma och bror kom hit och åt lite förut, vi grillade såklart men idag va grillen svår att få fart på, men med lite envishet så! Bror hade med sig en stor elefant till Max och ett 3-pack filmer till Inez, så snällt och Messi fick en rosa tröja. Jag har rensat ogräs på framsidan och J har fyllt på med jord på baksidan, vi har även strött ut gräsfröer så nu hoppas vi på sol!

 IMG_3777IMG_3778

IMG_3782

2 kommentarer:

  1. Snygg lampa! Dock svårt att säga om den ska upp eller ner när man inte ser mer av rummet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. ska försöka fixa bättre bilder

      Radera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin