tisdag, maj 08, 2012

Kallt och pengar

Godmorgon på er, riktigt kallt ute! Får lite höstkänsla. Är ute med Messi en sväng innan jag ska till tåget. Vi kollade resa igår men kom fram till att det får vänta, Rhodos en vecka för familjen + mamma skulle kosta 35000 och bara jag och J ett par dagar i Rom slutar på 10000... Vi ska ha ny kyl/frys, tv och till hösten en luftvärmepump för runt 20000, sedan ska vi köpa ny soffa men den får vänta. Så av förstående skäl stannar vi i Sverige, blir Göteborg, Dalarna samt Astrid Lindgrens värld om det finns boende ledigt... Så ni ser, vi har saker att lägga pengar på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin