torsdag, maj 10, 2012

Lite skola, lite shopping, liten promenad

Det gick bra i skolan, vi träffades i gruppen och skrev på våran rapport och vi kom en bra bit på väg, bara slutet kvar med analysdelen. Bra med effektiva kvinnor, mer tid till shopping =) Vi gick till centrum efter skolan, käkade på Sandys och sedan köpte jag en tröja jag spanat in på Vila. Men jag lovar, den åker raka vägen tillbaka. Fy fan, jag såg ut som en dvärg i ett stort tält! Den satt verkligen INTE bra! Det va typ en overzise-tröja men måste varit felsydd eller så, jaja, den åker tillbaka så kanske jag kommer hem med något som sitter bra istället =)

När jag kom hem gick jag en promenad med Messi, fy vad kvavt det va. Kändes som åska och regn i luften men vi klarade oss, gick i ca 30 minuter och det va riktigt skönt men på hemvägen längtade både jag och Messi efter vatten =)

Middagen blir tråkig, korv med pasta och majs som grönsaker. Måste hitta lite inspiration så vi kan göra något gott imorgon, lutar åt hemgjord klyftpotatis med grillad fläskfilé och även lördagen blir det nog grillat det är ju så himla gott… Kanske jag gör lite ugnspotatis med morötter, lök och broccoli till en grillad bit lax….  Imorgon ska jag nog passa på att baka lite mera tekakor för de var det åtgång på, ska eventuellt förbi jobbet och äta lunch också innan barnen hämtas. Vi får se om jag hinner med allt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin