lördag, maj 26, 2012

Max upptåg

Max vaknar vid 5.

Spelar ingen roll att han va vaken en timme längre igår… Max vaknar en timme tidigare…

Pappan går upp. Mamman behöver sova (ja som om inte pappan behöver det…)

Max kör på fullt ös från start.

Max sitter ner en stund, kommer sedan och visar ett bajsigt finger för pappan.

Ny blöja- sedan dags för nya upptåg.

Max river ut lådorna i köket.

Max häller ut löste på golvet.

Inez vaknar- Ritar.

Max ska såklart ha SAMMA penna som Inez.

Han får inte samma penna.

Max skriker.

Max klättrar upp på bordet och ska dricka vatten ur blomvasen.

Inez ser och ropar på pappan.

Mamman går upp och lugnet lägger sig.

Godmorgon härliga lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin