torsdag, maj 03, 2012

Sista dagen

Idag är sista dagen på min praktik-förskola och det är såklart lite blandade känslor. Har fått så bra kontakt med personal och barn tycker jag så det är ju lite trist att lämna dem. Men jag ska göra praktik där igen längre fram i utbildningen. Skönt att slippa dessa tidiga mornar, nu återgått jag till Nacka på måndagar och tisdagar i fem veckor sedan blir det sommarlov till 3 september. Hoppas på att jobba någon stans i augusti, men vet inget än om det får ta och söka jobb och ha mig kanske. Opererar tån fen 6 el 7 juni, minns inte riktigt, så kommer väl ha ont efter det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin