lördag, maj 05, 2012

Vinnare av klockan

Nu har jag utsett en vinnare i tävlingen om den somriga klockan. Ett stort tack till Marinex som lät mig hålla denna fina tävling och ett stort tack till alla ni som deltog med era motiveringar.

Vinnaren heter Helena, ett stort grattis till dig och hoppas du kommer gilla din nya fina klocka!

Ni andra går inte helt vinstlösa ur det hela, Marinex erbjuder 20% på hela beställningen hela maj månad ut. Ange “marinex” i din varukorg och passa på att köpa en klocka till kanonpris med rabatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin