söndag, maj 13, 2012

Vinst till mig och en tidig morgon!

Max vaknar 4, alltså ärligt talat, han vaknar 4!!! Jag kan ju absolut inte somna om efter att han vaknat, han ligger på min arm en halvtimme sen får J han att somna om i vagnen i typ 10 minuter sen åkte Pippi på fram till 6.30. Men vad gör en så tidig morgon när beskedet om en vinst når mig?!

Minns ni att jag tipsade om de fina stövlarna från calou för en tid sedan? Dessa har jag nu kammat hem, tjoohoo! Nu hoppas jag bara att de kommer passa, önskade en stor 36:a eller liten 37:a, kommer såklart skriva om dessa stövlar mer. Tack till Drömhuset för den fantastiska vinsten!

drömhuset calou

Idag ska vi till barnens farmor och farfar då farfar fyller år, kalasa lite och sedan hem till alla måsten igen. Vika tvätt, fixa med jord på baksidan, tvätta en maskin tvätt…

2 kommentarer:

  1. När somnar Max på kvällen? Det går inte att skjuta lite på det och få honom att sova lite längre så?
    Hur mycket sover han på dagen? Malin kan inte sova mer än 45min om nattsömnen ska fungera ordentligt.

    Vad roligt med vinsten!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. han somnar mellan 18.30-19 och sover ca 1 timme på förmiddagen.... inget konstigt med det.... inez va likadan till hon blev tre....

      tack =)

      Radera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin