söndag, maj 27, 2012

Vinst till Sverige och morgonpigg son

Såklart Sveriges Loreen vann igår, är väl inte någon som är förvånad över det? Låten är fantastiskt, Loreen är fantastisk och dansaren är fantastisk. GRATTIS!!!!!!!! Orkade tyvärr inte se klart allt, det va ju bara skitlåtar som va med förutom Sverigen då. Vi la oss och visste ju hela tiden att Max skulle vakna tidigt… Jo han va vaken igår kväll mellan midnatt till ca 1 så när han vaknade vid 5 va jag rätt trött. Johan gick på promenad med han en sväng med hopp om att han skulle somna om. ja eller hur, Pippi åkte på vid 6-tiden, mormor va uppe vid 6.30 jag vid 7 och Johan han sover gott där uppe.

Det är varmt idag och vindstilla, den lilla poolen åker fram och sedan ska ni få se bilder på staketet som Johan bygger upp. Blir jättefint och nästa år kommer vi ha lite fler planteringar som vi kommer ha stående längst staketet =)

Ha en fin söndag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin