fredag, juni 01, 2012

Brännskadan och försäkring

Får ut 4000:- på min försäkring hos Folksam, pratade med en jättetrevlig tjej där idag! Tänk vad skönt det känns när man får så bra hjälp, hejja Folksam!!! Där har vi barnens försäkringar och även huset och hon såg över allt så vi hade rätt på alla försäkringar. Pratade även med en trevlig herre på Skandia där jag har min livförsäkring och hos dem ska jag fylla i en skadeanmälan och så ska vi se hur ärret ser ut om ett år för att eventuellt få ersättning från dem.

(Kan ju meddela att pengarna går till något så roligt som räkningar i augusti då vi inte har inkomst från min sida då…)

brännskada

1 kommentar:

  1. Usch... gör det mycket ont än?
    Hoppas du slipper ärr... finns en bra salva på apoteket som hjälper till att bleka bort det...men det ska sättas på ganska omgående tror jag.
    Hoppas att allt annat är bra?
    Kram Maya

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin