onsdag, juni 06, 2012

Hemska morgon

Inez har haft ett av sina utbrott och det ger ju ångest på hög nivå. Hon säger det ena och det andra och är omöjlig att få kontakt med. Efter ett sånt utbrott orkar jag inget annat än att ligga i sängen typ. För er som har de där barnen som inte får denna typ av utbrott kan aldrig förstå hur utmattande det är... Hade planer på centrum men det skiter sig, vi skulle även ha hit E med familj på middag men orken är som bortblåst... Ser bara svart och fokuserar på att försöka få Inez att vara lugn medans Max sover...

4 kommentarer:

  1. Nä förstå är nog svårt om man inte varit med om det men skickar styrke kramar till er.
    Måste vara jätte jobbigt för er men oxå för Inez att behöva ha dom där utbrotten.....

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla- tar emot kramen ♥

      Radera
  2. Nä man kan inte förstä tyvärr men man kan ge bort lite kramar som "tröst" Så KRAM underbara!!

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin