tisdag, juni 05, 2012

Max rymde

Idag rymde Max. Han var borta på en bråkdels sekund och ingen såg åt vilket håll han gick... Okej, jag och Johan va inne och Inez och Max va utanför och åt glass, sedan BORTA!!! Eftersom han inte va i lekparken sprang jag mot parkeringen, han älskar ju bilar! Och där står han riktigt nöjd och tittar på en bil och äter på sin glass! Unge alltså!!! Bar hem han under armen samtidigt som han säger "aj aj aj" och pekar med sitt finger. Skällde på han och förklarade varför han inte får gå till bilarna själv. Max försöker sedan rymma till bilarna vid tre tillfällen till när han är ute med pappa och storasyster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin