lördag, juni 02, 2012

Ny blus och regn

Oj vad det regnar! Inte klokt vad kallt och bött, den 2:à juni och det kunde lika gärna vara höst... Vi sitter i bilen på väg till min bror, vi ska lämna paket till Alexander som fyllt 9 år! Vad fort tiden går alltså!! Jag har på mig min nya blus från HM som jag älskar! Den kostade bara 149:- och den är så skön och fin! Billiga kläder är toppen när ekonomin inte tillåter märkes-shopping... Men om tre år när jag pluggat klart får vi igen allt och vi kan leva bra igen med massor av shopping och en och annan resa kanske :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin