söndag, juni 03, 2012

Söndag kväll och lagom seg

Det va en härlig dag i stan för mig och min vän Vivi och våra tjejer, sötnosarna. De va så tuffa och glada och trevliga och ja de visste hur man ska bete sig på en biograf. När de inte ville se mer sa de till och då gick vi ut, det va ca 20 minuter kvar av filmen då. Inez har aldrig gillat tecknat, så är förvånad att hon såg så pass länge ändå =) hade det varit Pippi eller Bullerbyn då hade hon kunnat se i tre timmar säkert. Vi fick en liten goodiebag när vi ock och den innehöll badboll från en simskola med lite info, reflex, bok, tablettask och lite smått och gott. Nu nämnde jag inga namn på företagen, men det är för att jag inte vill missa någon…. Sorry för det den här gången.

Är jättenöjd över dagen och tack snälla Madeleine som bjöd in till detta event!

250717_10151163916074348_1420778057_n[2]

Max va hemma med pappa och har lekt med bilar, han fick en hel låda med småbilar av sin snälla storkusin! Max överlycklig! Han fick även se på filmen Bilar 2 så visst va han nöjd hela dagen =)

Just nu känner jag mig sådär lagom seg och laddar inför att fixa en liten matlåda till imorn då jag har sista skoldagen innan ett långt sommarlov! Börjar igen den 3 september, hoppas jag repar foten fort som ska opereras på torsdag, börjar bli lite smånervös nu… När jag lagar matlådan ska Johan måla ett varv till på en vägg. Just det, tv får tydligen vänta för elektrikern va dyrare än vi räknat med, bajs och suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin