måndag, juni 04, 2012

Trampoolin- plask, lek och sim

Min tösa växer så det knakar-

jag henne fortfarande i badkaret vakar.

Lillebror är som en fisk i vatten-

när ska de dyka och hämta skatten?

Simma är något bra att kunna-

än är kunskaperna allt för tunna…

Trampoolin erbjuder plask, lek och härligt sim-

jag kommer inte på mer till detta rim…

Summan av kardemumman är att simskola bör bokas-

så i badkaret det kan sluta tokas.

 

Inez simmar idag med simpuffar på men att ta av dem vill hon verkligen INTE. Vi har pratat om att boka simskola till hösten och Trampoolin har vi ju ganska nära oss (Åkersberga, Runö). Är du också intresserad så kika på hemsidan HÄR

 

Videoklipp från Rhodos- september 2011. Längtar tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin