onsdag, juni 06, 2012

Tyst i huset

Äntligen har lugnet och tystnaden lagt sig!

Det har varit en dag fylld med tjaffs från båda barnens håll, nu ska Inez börja regelbundet med Omega-3 då jag tror det kan hjälpa henens humör lite. Det ger man ju tillsverige barn med ADHD-diagnos för att det ska verka lugnande så tror absolut Inez kan få ett mer behagligt humör om hon tar Omega-3 under en regelbunden tid. Inez har inte någon diagnos och tror inte hon har det heller men hon har ett förjävla hemskt humör och med respekt för henne kommer jag inte gå in mer på det än jag gjort nu. Det är ingen hemlighet att hon är en bestämd tjej om man säger så…

Max har ett humör han med utan dess like och är riktigt skrikig när han inte får som han vill. Kanske blir Omega-3 till han med =)

Kvällen fick ett bra avslut med övergrillad lax som blev stenhård, grillad korv som blev kolbitar en kladdkaka från Frödinge, klippt gräsmatta och ett nästan klart staket (fattades såklart en planka för att få det klart samt några för att göra “överliggare” på). Nu sover barnen och undrar om även Johan gör det. Jag funderade på en långpromenad med Messi men tror nog den får bli av imorgon. Vore skönt att ta den nu men orkar verkligen inte…

1 kommentar:

  1. Jag vet hur du känner dig.
    Tore har ett jädrans humör oxå. Kanske skulle testa omega 3 till honom oxå?

    SvaraRadera

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin