torsdag, oktober 18, 2012

Csn, läsa och jobba

Suck, blivit något fel med csn så nästa utbetalning är på 1800:- men hoppas de hinner hjälpa mig att ändra så utbetalningen blir rätt, hade ju räknat med 3600 så det är ju lite skillnad haha. Men fick prata med en jättetrevlig dam idag på telefon som ska ringa upp mig imorgon och kolla så ändring gått igenom. Jag jobbade idag istället för att åka till skolan, känns sådär att missa ett seminarium vilket vi hade på eftermiddagen om lek tror jag. Hoppas allt kommer upp på våran studentportal så jag ser vad jag missat, då blir det till att plugga lite i helgen mellan bio och kusiner =) Men jag har gott mod och känner att det flyter på bra, fick ju VG på salstentan vilket jag inte riktigt räknat med… Riktigt roligt! Jag flöjtar mest med, läser inte överdrivet mycket men när det gäller skriver jag så pennan glöder =) Inez är hos en kompis och leker och hon har lovat komma 17.15, då blir det lite mat sedan badkar och sedan bokläsning innan barnen får sova tidigt. Jag behöver kväll och lugn och ro och läsa lite litteratur för att komma ikapp det jag missat. Jag fick hem en bok idag jag råkat beställa men samma bok har jag lånat, är lat och orkar inte med returer så behåller den. Boken va ju ändå ganska så okej =)

Ikväll kommer äntligen en saknad och älskad pappa hem ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin