onsdag, oktober 24, 2012

Det blev jobb

Trodde jag skulle ha en hemmadag med plugg och städ, men en förskola ringde och behövde mig 9-16 så jag tackade ja. Det är en ur och skur-förskola jag aldrig varit på tidigare så det ska bli väldigt spännande och roligt! När jag slutar ska jag fort hem och slänga ihop middag till familjen och efter det ta tåget till stan för att gå på ett event. Tror jag skriver mer om det imorgon för ikväll när jag kommit hem ska vi nog se sista delen i den gripande serien Torka aldrig tårar utan handskar.

Ha en härlig onsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin