fredag, oktober 26, 2012

Didrikson Boardman hos Outnorth

Hittade tillslut favoritkläderna till bäst pris hos Outnorth.se, och fri frakt på order över 500:- (gillas!) jag är säker på att det snart är plusgrader och slask ute och de här kläderna är det absolut bästa som finns att klä sitt förskolebarn i. Det är enkelt för pedagogerna och superbra för barnen.

Outnorth har ett stort sortiment av friluftskläder samt tillbehör, det går att hitta skor, mössor samt supervantar för över 2000:-! Vore rätt coolt att äga dem!

Outnorth är en Skandinaviens ledande nätbutik med produkter inom friluftsliv och outdoor. Outnorths strävar efter att leverera "the best of Scandinavian Outdoor" till kunder över hela världen. Vi har anor tillbaks så långt som till 1926 men namnet Outnorth lanserades så sent som i maj 2012, då Outnet och GetOut gick samman och bildade Outnorth.

Boardman Kids Set

Jag kommer absolut handla hos Outnorth igen, Max växer nog ur stället till nästa år och då ska han ha en större storlek så då kommer jag tillbaka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna- då blir jag glad, men:

*använd en vänlig ton

*var helst inte anonym, har du ej blogg så skriv gärna en liten kråka =)

*inget tävlings-spam

*vett och etikett

*svarar dig ofta här i min blogg, kommenterar du hos mig tittar jag såklart tillbaka hos dig =)

*gillar du bloggen, lägg till mig på bloglovin